Meni

Blog

Zapažanja, iskustva i ćaskanje
Promotivni pokloni u letnjoj sezoni!

Lenja sezona i topli dani obično nas asociraju na more, plažu, putovanja, laku graderobu i uživanje. Malo ko tada mislio o promotivnom materijalu pored nedoumica gde na odmor, koja plaža i u koje vreme. Iako ovo možda zvuči suludo ali ta letnja sezona je pravi izbor da promotivnim aktivnostima skrenete pažnju na Vaš brend, promovišete Vaš proizvod ili uslugu. Ljudi su uglavnom na odmorima opušteniji, veseliji i raspoloženiji i u takvim prilikama uočavaju i neke sitnice, zanimljive marketinške trikove i istražuju svaša na internetu i društvenim mrežama. Letanja sezona nije možda pravi trenutak za promotivne poklone poput hemijskih olovka, upaljača, rokovnika i drugih korporativnih poklona i to sve asocira na poslovnu saradnju i ozbiljnost Vas i Vaše firme. Ovu sezonu treba iskoristiti za neke drugačije, originalnije i neobavezne ali opet jako efektne promotivne poklone. Majica sa zanimljivim printom, paškir sa vezom, kačket ili naočare, razne igrice poput frizbija, yo-yo, lopte za bazen i plažu, power bank i slušalice i mnogi drugi promotivni artikli mogu ostaviti jako upečatljiv utisak u fazonu kroz foru do reklamiranja sopstvenog brenda. Ovakvi promotivni artikli imaju jak odjek u smislu na plažama, bazenima, u prirodi i na drugim mestima Vaš logo na promotivnim artiklima vidi mnogo ljudi a ne samo direktan korisnik kome ste poklonili nesšto od Vašeg letnjeg promotivnog materijala. GetMore promotivni materijal ima u ponudi mnogo artikla koji bi bili jako interesantni za letnju promotivnu sezonu.

Letnju sezonu promotivnih poklona treba iskoristiti i za poklone za najmlađe jer je upravo taj program promotivnih artikala jako bogat modelima koji su adekvatni za brendiranje a opet zanimljivi najmlađima za zabavu tokom toplih letnjih dana.

Peškir nas često asocira na plažu a i svakodnevno ih koristimo pa je to jako lep i koristan promotivni artikal. Svima treba, stalno se koristi pa je dobar kao ideja za promotivni materijal tokom letnjih meseci a i materijal koji će biti koristan i tokom drugih perioda u godini. Vaš logo vežen na peškiru biće sjajna i dugotrajna reklama.

Iskoristite letnju sezonu za ne standradne promotivne aktivnosti. Poklonite šaljive, neobične i drugačije promotivne proizvode i skrenite pažnju na Vaš logo štampan na svim reklamnim materijalima. GetMore reklamna galanterija u letnjem periodu može biti pravi izbor.

Promotivni pokloni u letnjoj sezoni!
Koliko je značajan promo tekstil za razvoj brenda?

U početnom obliku marketing se samo odnosio na prodaju i kupovinu na tržištu. Tek krajem 19. Veka pojavljuje se savremena definicija marketinga. Iako je marketinška praksa poznata decenijama i vekovima, ona se prvobitno odnosila samo na kupovinu i prodaju usluga i proizvoda, a u savremenom dobu marketing dostiže svoj vrhunac. Zato se danas najpre koristi marketinška promocija kako bi se potrošačima predstavio neki novi proizvod ili usluga, kako bi se klijenti podsetili i informisali o određenim aktivnostima kompanije i kako bi se ciljna grupa ubedila u vrednost određenog brenda. Danas imamo mnoštvo brendova. Pored toga svako treba da se bori da što bolje razvije svoj brend-firmu. GetMore promotivni materijal  ponuda promotivnog maertijala i tekstila može mnogo pomoći u predstavljanju Vašeg brenda na najbolji način

Promotivne aktivnosti osim što služe kako bi se korisnici upoznali sa novim uslugama i proizvodima, one imaju za cilj i da se potrošači zainteresuju, poveća prodaja, naglasi vrednost novog ili nekog određenog proizvoda, ali i da se utiče na lojalnost potrošača. Kada je dobra promocija, onda će se potrošači mnogo lakše odlučiti na kupovinu određenog brenda, a u odnosu na druge konkurentske proizvode određeni brend će se izvojiti na tržištu.

Tipovi promocija

Danas se u marketing razlikuje nekoliko osnovnih tipova promocija i to su odnosi s javnošću, lična prodaja, oglašavanje, direktni marketing i prodajna promocija. Promotivni kanal komunikacije služi za prenošenje određenih promootivnih poruka, odnosno marketinških poruka, a u savremenom dobu važno je da se promotivne aktivnosti vrše pomoću nekoliko različitih tehnika promucije i kanala komunikacije. Da bi se dobili najbolji efekti promocije važno je kombinovati različite kanale komunikacije i promotivne tehnike.

Nastanak prvih kompjutera utiče na razvoj marketinga!

Još u vreme praistorije ljudi su tražili načine kako da svoju odeću obeleže i ukrase. Tadašnja stampa na tekstilu bila je jednostavna i koristile su se boje iz prirode. Bez obzira što je reč o osnovnim oblicima ukrašavanja, ipak treba napomenuti da je među prvima upravo bilo ukrašavanje odeće.

A onda sa nastankom štamparija dolazi do velikog preokreta. Danas promo tekstil ima značajnu ulogu pri reklamiranju i ne može da se izostavi tokom pripremanja marketinških kampanja. Direktna digitalna štampa nastala je krajem 20. veka, a dolazi sa pojavom prvih računara. Kako se tehnologija dalje razvijala i usavršavala, tako digitalna štampa postaje sve značajnija. GetMore štampa majica i promotivnog tekstila.

Preko računara danas je moguće direktno digitalno štampanje na tekstilu, a različiti motivi se na odeći mogu naći zahvaljujući specijalnim štampačima. Posebna prednost ove štampe su odličan otisak i preciznost, a na tekstilu se postiže izuzetan efekat, jer je boja veoma postojana. Zato se danas na svakom predmetu može naći logo firme.

Ako se odlučite za promo tekstil, onda je važno napomenuti da se boja ne skida ako se pravilno održavaju reklamne majice, pantalone, duksevi i drugi promo tekstil.  Boje ulaze ulaze u materijal, stapaju se sa njim i veoma su trajne.

Takođe, treba znati da je štampa na tekstilu izuzetno otporna i postojana na visokim temperaturama tokom pranja, ali je otporna i na svetlost. Ograničenja za dizajn skoro i da nema, a dizajneri mogu da se opuste i da daju mašti na volju, jer se idejno rešenje, odnosno uzorak odmah na tekstilu može isprobati. Čak ni kada je tiraž u pitanju, ograničenja nema.

Koliko je značajan promo tekstil za razvoj brenda?
Promo materijal – prezentujte brend na najbolji način!

Osnovno pravilo pri plasiranju proizvoda i usluga je isticanje sopstvenog kvaliteta iznad onih koji pružaju isto ili slično. Bez toga na tržištu kao da nepostojite. Kada stvorite Brend kupac će i pre kupovine o Vašem proizvodu misliti povoljno.

Šta je promotivni materijal?

Promotivni materijal je svojevrstan vid pokretne reklame ciljanog brenda. Dobro izabran reklami materijal može efikasnije dopreti do kupca nego što bi to postiglo plaćanje skupih reklamnih kampanja. Ostvaruje se direktan kontakt sa kupcima, a Vaš brend ulazi u njihove domove i duže se zadržava.

Kakve opcije imate pri izboru brendiranog promotivnog materijala?

Da bi ste bili upečatljivi pri prezentaciji proizvoda i usluga, za početak se pobrinite da svaki kontakt sa potencijalnim kupcem bude propraćen ili sitnim darovima ili promotivnim materijalom koji će biti u upotrebi pri kontaktu.

Promotivna hemijska olovka je uvek opcija jer je često u upotrebi i vidljiva je kao reklama i drugim licima. Skuplje varijante odavaće i eleganciju i time dodatno pozitivno govoriti o tom brendu.

Oblikom i bojom reklamni privesci imaju više promotivnih opcija. Postoje razne vrste - od onih šaljivih, do onih koji odaju utisak elegancije kroz kombinovanje  materijala pri izradi ili gravuri na njima. Vaše je samo da odaberete kakav utisak želite da brend ostavlja.

Razmislite i o tekstilnim promotivnim varijantama - promotivne majice, kačketi, kišobrani. I dok Vaši radnici koriste neke od ovih opcija, neke mogu biti i savršen poklon.

Idealan poklon mogu biti i Brendirani stoni predmeti, a predočiće okolini da je darovani kupac ili saradnik takođe i ponosni korisnik proizvoda konkretne firme, da misli da Vaš brend vredi.

Razvoj tehnologije je doneo mogućnosti da različiti uređaji budu nosioci Vašeg brenda. Bilo da ih darujete nekom ili koristite u svojoj firmi, moguće je brendirati gotovo sve – od USB stickova i pomoćnih baterija, preko audio opreme (zvučnici i slušalice) pa do tehničke opreme ( podloge za miša, držači moblilnih uređaja, raznih futrola)...

Izdvojite se kreativnom prezentacijom Vašeg brenda

Promotivni pultovi su dobar način obraćanja potencijalnim kupcima koji nisu ni bili ciljna grupa, a mogu to postati. Efektna reklama iznad  pulta i ljubazni promoteri će učiniti da se pružene informacije o brendu dugo zadrže u mislima budućih kupaca.

Vizuelno će se preneti  dosta informacija i kroz Roll up banere kao mobilnih reklamnih panoa. Njihova prednost ogleda se u lakoj mobilnosti i postavljanju pri promociji zbog mehanizma samouvlačenja. Mogu biti reklama brenda sama po sebi ili prateća, uz promotere ili predavače.

Svoje prednosti imaju i fiksni reklamni panoi  koji se učvršćuju  na ravnu podlogu i štampaju na više materijala, od tekstila pa do cerada. Mogu biti velike površine i otporni na vremenske prilike pa možete dugo vremena  imati dobar vizuelni prikaz brenda.

Sada su aktuelni i Bilbordi koji su strateški postavljeni na vidna mesta pa će oglašavani  brend biti sigurno uočljiv. Ovo je dugoročan vid promocije koji je zato i skuplji.

Kakve god novine donosio razvoj marketinga, jedna od konstanta ostaje promotivni materijal kojim se direktno utiče na kupca i time vrši brendiranje  proizvoda. Ako budete domišljati i pomalo lukavi na ovom polju čekaju Vas visoki rezultati.

Promo materijal – prezentujte brend na najbolji način!
Laserska gravura

Laserska gravura je jedan od najboljih načina za brendiranje metalnih promotivnih artikala ili za obeležavanje svih metalnih predmeta. Jednostavno laserska gravura je trajna i može se jedino mehanički oštetiti. Razlikuju se 2 tipa laserera prema izvoru svetlosti koji koriste. To su CO2 laser za sečenje i gravuru drveta, klirita i drugih nemetala i oni se mogu koristit i za gravuru obojenih tj. eloksiranih metala. Kod ovog tipa lasera bez obzira na snagu laserske cevi nije moguće gravirati ili seci bilo koju vrstu metala. Kod CO2 lasera se zrak putem ogledala prenosi do objekta koji se sece ili gravira gde se praktično skida površinski sloj. Zavisno od jačine laserske cevi za svaki tip materijala kao i debljinu potrebno je uskalditi brzinu i snagu rada kako b ise dobio najbolji mogući rezultat. Pored CO2 laser imamo i FIBER lasere koji se koriste za obeležavanje i sečenje svih vrsta metala.

Laser je jedan od najpopularnijih mašina u grafičkoj industriji i donosi mogućnost da se stvori proizvod sa unikatnim brendiranjem. Brendiranje laserom donosi dugoročni izgled Vašem omiljenom promotivnom artiklu i donosi mogućnost stvaranja kvaliteta na duge staze.

Lasersko graviranje najbolje rezultate daje upravo na metalnim površinama, a posebno na površinama proizvoda ili ambalaže napravljenih od veoma čvrstih metala ili legura. Uglavnom se lasersko graviranje u industriji koristi u cilju brendiranja, markiranja vrednosti na alatima i za obeležavanje raznih serijskoih brojeva ili bar kodova na metalnoj ambalaži. Lasersko graviranje na metalu je trajno, neizbrisivo i može se oštetiti samo trenjem ili grebanjem.

Lasersko graviranje u boji je postupak obeležavanja koji koristi MOPA laserski izvor vlakana za obeležavanje boje na metalnoj površini, poput nerđajućeg čelika, titanijuma itd. MOPA se odnosi na konfiguraciju koja se sastoji od glavnog lasera ​​(ili semenskog lasera) i optičkog pojačala za povećanje izlazne snage. Poseban slučaj je glavno oscilatorno pojačalo vlakana (MOFA). U ostalim slučajevima, MOPA može da se sastoji od čvrstog laserskog lasera ​​i masnog pojačala, ili od podesivog diodnog lasera ​​sa spoljnom šupljinom i poluprovodničkog optičkog pojačala.

Lasersko obeležavanje u boji ili lasersko graviranje u boji kao što je poznato, predstavlja proces dodavanja boje predmetu koji se obeležava. „Obeležavanje“ je pogodniji termin jer graviranje uklanja deo površine materijala, stvarajući šupljinu, a istovremeno samo „mrlje“ površinu. Mogli biste, međutim, laserom da ugravirate komad, a zatim bojom laserom označite direktno posle.

Upotreba boje za lasersko obeležavanje ili graviranje omogućava Vam da proširite svoje mogućnosti i pružite više svestranosti u svojoj ponudi proizvoda, kao i primamljive funkcije za svoje kupce. Lasersko graviranje u boji se u osnovi može podeliti na dva podvrsta, a to je lasersko graviranje u boji na metalu i lasersko obeležavanje u boji na plastici.

Laserska gravura
Stres na radnom mestu

Bilo da volimo ili ne volimo svoj posao, svi mi imamo iskustvo kako stresan posao može da bude. Stres nas može aktivirati pozitivno, gurati napred, pomoći nam kod nenadanih prepreka, i učiniti nas fleksibilnijim. Naravno, stres na poslu može takođe imati negativne psihičke i emotivne posledice ako postane hronično prisutan. 

Ovo se naročito vidi na radnim mestima gde menandžment ne obezbeđuje poticaj, emotivnu sigurnost i daje nejasna objašnjenja o svojim očekivanjima. Takođe može se biti pod stresom zbog neizvodljivih očekivanjinja, premalo mogućnosti kako posao da se uradi, zbog manjka mogućnosti za napredovanje.

Kao rezultat hroničnog stresa zaposlenici se mogu naći izloženiji fizičkim i psihičkim bolestima. Pored troškova zdravstvenog osiguranja, povećanog izostanka radnika sa posla, stres kod radnika može brzo da se nametne kao neverovatno skupa stavka poslovnog bilansa- da ne spominjemo da stres može biti vrlo „zarazan“ u kompanijskom okruženju.
Ako je radno okruženje stresnije nego što treba da bude, zaposleni mogu biti izloženi takozvanom „organizacionom stresu“. Iako se smatra da je lično pitanje kako doživljavamo i nosimo se sa stresom, kompanijske vođe i menadžeri mogu imati velikog uticaja na nivo stresa svojih zaposlenih. Sa promenama u načinu vođstva i većim razumevanjem šta motiviše radnike, menandžment može da napravi veliku razliku kako osoblje doživljava i prevladava stres na poslu.

Organizacioni stres i kako ga preživeti

Kada se na poslu oseti organizacioni stres, radno mesto može biti pod negativnim uticajem na mnogo načina:

  1. Loš radni učinak
  2. Radnici pod stresom/izgore na poslu
  3. Nepoverenje u rukovodioce, ogovaranja
  4. Međuljudski odnosi postaju lošiji, otuđenje radnika na radnom mestu
  5. Visoka stopa odsustva sa posla
  6. Gubitak profita

Finansijskom gubitku može biti baza organizacioni stres.
On može da poveća troškove firme prema zaposlenima: zdravstveni troškovi, odsustvo radnika sa posla, moguće plaćanje prekvalifikacije, plaćanje naknada za povređenima.

Koje bi bile uspešne taktike menandžmenta...

Smanjivanje stresa putem drugačije oraganizacije firme je odgovornost vlasnika i menandžmenta. Naredne mere mogu imati direktnog uticaja na smanjivanje stresa u nekoj firmi.

Komunikacija - Menandžment treba da komunicira sa zaposlenima češće, treba da obezbede informacije o radnom učinku i ocenama zaposlenih, da prepoznaju i iskažu da je posao obavljen dobro, da obezbede lakše druženje osoblja.

Fleksibilnost - Nefleksibilnost i uniformnost na radnom mestu se povezuje sa zaposlenima koji su neinventivni, apatični, neradni, neetični i takve odluke lako donose, ne vode računa o poslu, okolini i sebi samima....  
Suprotni učinak ima radno okruženje gde vlada fleksibilnost i osobnost.

Nagrade - Postoji više polja na kojima možete nagraditi radnika: plata, benefiti, nagrade, pozitivno radno okruženje, povećanje mogućnosti (napredak u karijeri ili neki drugi vid...)
Treba naglasiti da su ovo nagrade, i njima se treba mudro koristit jer ako radnika treba podmititi da bi radio- onda tu postoji veliki problem.

Motivacija - Sa pokrivanje osnovnih potreba radnika- tu kreće motivacija. Ali druge vrste motivacije mogu smanjiti nivo stresa i povećati produktivnost:

  • Plata predstavlja pokrivanje osnovnih potreba - psihološki efekat
  • Zdravstvena briga, penzija - sigurnost
  • Objekti za rekreaciju, za socijalnu interakciju - socijalni mir
  • Autonomija u radu, poboljšanje ličnog identiteta - dostignuća
  • Napredovanje, razvijanje ličnog potencijala - lično ostvarenje

Pokazalo se da se svi postupci za povećavanje uspešnosti organizacije kroz smanjivanje stresa mogu svrstati u dva stila: jedan stil ohrabruje promene, radi na pojačavanju interesovanja i fokus na dobroj organizaciji i ličnom ostvarenju a drugi postavlja jasne ciljeve, obezbeđuje objekte za interakciju radnika i ima fokus na materijalnom ostvarenju.

Stres na radnom mestu